Ska man falla för grupptrycket?

 

- Att bärja käka keso, kesella o allt sånt där
som alla andra gör som tränar?
Tycker det är allmänt smaklöst?
Däremot gillar jag ju turkisk yohgurt
med valnötter och kiiiwiiii, åååååh.













- Vad är grejen med one piecen?! Sägs att den är magisk....
Men jag har lovat mig sj att aldrig ta på mig en sån där sak.
Men onekligen.... dom ser sjukt sköna ut? Så där i regnrusket.
Kanske kan om jag inte visar mig utomhus.
Och om min pojkvän lovar att inte göra slut me mig?
För jag hade gjort slut me mig sj hahaha





Janina

Jag har oxå vart inne på det där med keso, men ångrade mej snabbt igen.. Hehe.

Detdär med onepice, dom är aaasgoa, har prövat en. Är dock inget jag skulle kunna gå med utomhus. :p men ja om man är hemma är det en annan sak. Fast skulle nog aldrig få för mig att köpa en men.. x)



Bra med massa inlägg!! De gillas :)



URL: http://auroraamilia.blogg.se/


Annieeee

Du får hoppa i min och prova ;)



URL:


Martin

En vuxen person med onepiece utomhus borde vara olagligt. Inte snyggt på något sätt :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?