Nu hänger jag ut dig, schysst lr inte

upptäckt vem som terrar mig hela tiden



Kära lilla Vicky.
Du e inte särskilt smart när du kommenterar
taskigt i flera månader och sedan skriver
namn på en mindre taskig kommentar.
Smart as!

Vi har vart på kant länge, trodde faktiskt
det hade lugnat sig eftersom du typ slickar
röv på mb. Men icke!
att du orkar lägga ner energi på mig?

Men jag tar de som en komplimang ;)

Tänkte till o me lägga ut en bild på dig
men nån gräns får det finnas...... eller?


ps. om jag ser dig på stan, spring!
för jag lovar, det smäller.
Nu e jag riktigt trött på detta
Ja, du bör vara rädd för mig,
för nu e jag riktigt arg.








vicky

hahaha ja gör du det Liv..häng du ut mig absolut ingen fara för mig vet du.

du är ju så sorglig så det liknar ingenting sucker



URL: http://www.vickyofsweden.se


Anonym

kan ju även säga så här att slicka röv svar nej jag ville vara snäll och ge en amatör lite push då det finns brister..

varför skulle jag slicka din röv när du ligger snäppet under mig?

sen vad jag alltid tyckt om dig vet du ju som sagt redan om!

och vi kommer aldrig dra jämt och den saken är säker då jag inte beblandar mig med loosers som inte har huvudet på skaft och vet vad dom håller på med.



URL: http://www.vickyofsweden.se


malin

En skvätt av avundsjuka skulle man nog kallat !? ..

Får jag fråga dig en liiiiten LIITEn fråga liv?

Ska du hålla på gränser gent emot henne? Tycker inte, (vad jag läst på de FITTIGA kommentarerna) att hon(om det nu är de?) Har hållit på gränser när hon försökt att trycka ner dig på ett mer eller mindre patetiskt sätt... !!



Håll huvudet högt ! Du vet att du e bra på de du gör sååå..... !?



URL: http://chiq.devote.se


malin

(Mena inte att du e avundsjuk assa. så misstolkat inte)



URL: http://chiq.devote.se


LIV SVARAR

Sv Malin: Förstår inte heeelt va du menar.

Men jag sjunker inte så lågt som henne.

Jag har ett liv till skillnad från vissa tydligen ;)



VICKY ATT DU ENS E HÄÄÄÄÄR HAHA FÖRSVINN



URL:


malin

haha läste om här, och det lät nog bättre i huvudet hahaha.. Menar på att varför ska du hålla på gränser ("Tänkte till o me lägga ut en bild på dig

men nån gräns får det finnas...... eller?") när inte hon gör det.. Men rätt som du säger vrf sjunka lika lågt !?



inte ska jag lägga mig i egentligen, men lite svårt för o hålla käft ibland ;)..

Vicky, OM du nu inte bebalndar dig med en sån "looooser" som liv, Varför ska du stalka hennes blogg då? och lägga ner så mkt energi på kommentarer till en sån jävla "amatör" som liv !?

Och OM du nu är så himla duktig o bra, så ska du la va såpass färsk i huvudet att du inte trycker ner dom som över/kämpar sig uppåt, du har nog också vart där en gång !? eller ?? Inte särskilt professionellt.. :)?



puss o kram :)



URL: http://chiq.devote.se


Liv svarar igen

Inte för att hon e direkt framgångsrik ;)



URL:


Fia

Lilla Vicky, du har knappast kommit längre än vad Liv har eftersom du har tid att lägga ner på att trakassera henne. Om Liv hade tackat ja till alla plåtningar hon får erbjudande om så hade hon haft alldeles för mycket att göra. Skaffa dig ett liv & väx upp! Avundsjukan har ju tagit över för din del, måste vara otroligt frustrerande för dig.



URL:


malin

hahahhahahhahahha xD... Klockrent att hacka på någon annan då ;)... en du vet folk är inte smarta nog att kolla sig själva i spegeln innan dom tittar och kommenterar någon annan ;)



URL: http://chiq.devote.se


Pixxie

JISSES!! Vicky! Äntligen ett erkännande bland alla anonyma? Om du e snäppet bättre än Liv, vrf då inte vågat stå för alla jävla idiot kommentarer som du skrivit? Jag fattar inte. Klaga inte på Liv för du e fan inte bättre själv. Skillanden mellan er (nu känner jag dock inte dig) men Liv driver ju bara med er, du verkar ju ta detta på fullt allvar? Annars hade du inte engagerat dig att ens kolla Livs blogg eller lägga ner tid på att kommentera och därav t.o.m vara en feg jävla anonym kommentar fjant? Jisses!! Har ni nått å säga så var för fan inte anonyma. För om ni tänker längre än näsan räcker, vem e då loosers? ;)



URL: http://pixxxie.se


Anonym

Varför går det ej att gå in på hennes blogg?

Man är ju nyfiken på hur en sån patetisk människa ser ut, det kanske finns nått mönster på mer patetiska personer, där avundsjukan svallar ut ur öronen. Å som aldrig kan vara glada för att det går bra för andra, som klättrar uppåt på karriärs stegen, och inte står kvar på samma pinne hela tiden :)



Stå på dig Liv!



Kram



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?