Denna torsdag känns som fredag



Ja kära bloggläsare.
Ni får många inlägg nu för tiden
eftersom jag har kommit på hur
man mobilbloggar




Vi somnade igår också vid 21.30, jätte skönt!
Så äre när man börjar jobba vid 05.
Har precis börjat vant mig vid det eftersom
jag har tidigare endast jobbat sena kvällar,
även i mitt tidigare jobb.
Men jag tror jag börjar gilla att börja så tidigt?!
För då slutar man tidigare och då har man ju mer fritid.
Gå t gymmet på eftermiddagen, perfect!


Förut hatade jag det eftersom jag var som i koma
hela dagen sen. Särskilt om jag söv medda på dagen
så kunde jag vakna o må illa med världens ångest



Idag började jag faktiskt inte fören 07.30 så
hjärtat gick till jobbet innan mig, ovant!
Jag brukar få gå upp först



P.s börjar nu med riktiga smiiiiliisaaar.
Ska bara ordna storleken på dem,
när jag orkar hahaha









Lina Henke

Nå aa hur gör man? Tell me =)



URL: http://linnssa.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?