Bh från h&m 129 kr.        Var bara tvunge...

img_4718 (MMS)

Bh från h&m 129 kr.        Var bara tvungen o ha den så söt , och snyggt när man e brunett o brun ! Fick ta den största jag hittade dock är den för stor runtom och knapp i kupan. Vad tycker ni? Dock sitter den åt helvete. När man går till de exlusivare butikerna så har jag storlek G på kupa men jag kan ju ha en d\e  . Skit konstigt! Dock vill man ju inte lägga 800 kr per bh .




Anonym

Tycker det ser ut som den sitter rätt bra!



URL:


......

du har kille förhelvete skärp dig!!!!



URL:


Liv svarar

sv: men va har de o göra me en bh? HAHA

Kom på att jag måste underhålla mina glamfront läsare oxå jöö



URL:


Freddie

Älskar hur folk inte står för det dem säger genom att inte skriva namnet =)



URL:


Pixxie

HAHAHAHAHAHAHA!! Du har kille för fan skärp dig? Använder man inte Bh då eller? Asg Å det e la bättre hon har bh än att ta kort utan.. ;) hihi GO LIV!!! ;P



URL: http://pixxxie.se


Anonym

Inte så kul att lägga massa pengar på bh:ar, men de kan va bra att köpa en "riktig" bh och typ när man jobbar för tycker att de är bredare axelband på dom som kostar lite mer så slipper man få ont i axlarna :P



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?