Älskade arbete

 


tycker det är skit trist att så ofta få läsa på facebook,
folk som klagar och gnyr om att behöva gå till jobbet.
Det måste ju vara jätte jobbigt för dem?
Eller gör något åt det, byt jobb?
För mig är det precis tvärtom, jag älskar att gå till jobbet!
Här känns det omöjligt för mig att ha en dålig dag :)
Har bara gott att säga om detta.

Och på måndag börjar jag på utbildningen som ska
uppgradera mig som Trainmanager , ska bli riktigt kul.
Några av dagarna är det i Borås, några dagar i gbg
och några dagar ute på tågen.

Känns som att man lyckas i livet?!
Tänker särskilt på när andra, särskilt kanske lite 
äldre kvinnor, som sneglar på mig med halvledsna ögon
när jag har min uniform på mig, medans de går där och städar.
Jag vet vilken slavgöra de gör för en liten timpeng.
Känner de att dom inte riktigt har lyckats?
Jag är superglad för mitt jobb, och jag kan inte säga
det nog gånger.
På tal om lön, om jag får under 20 papp så tycker jag det är lite :/
Man blir så otroligt bortskämd ;)






Anonym

De är inte så lätt att bara byta jobb när man knappt har någon utbildning och man inte har lust att plugga och man inte vet vad man egentligen vill jobba med. Själv önskar jag att jag kunde trivas och älska mitt jobb så mycke som du gör med ditt. De är kul att du har ett jobb som du tycker om så mycke för de är inte många som gör de.



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?