shiiieeet jag e så fake!!



Man ska tänka efter innan man påstår något sådant.
För alla (vågar nästan säga alla) tjejer använder mascara.
det gör inte jag för jag har fransförlängning istället.
Och alla brudar putar med läpparna, skit konstigt, på alla bilder.
Det gör inte jag för nu har jag lagom putiga läppar ;)
Och många tjejer använder extra tjocka inlägg i bhn,
eller kanske t.o.m använder två bhar eller t.o.m papper!
Det gör inte jag för jag har sillisar.
Som dessutom fått ett väldigt natuligt resultat.



Och man kan inte påstå att man är
"Born this way" när man har flera ton smink på sig!
Och inte heller nät man färgat håret?!
Nänä där får ni tänka om ;)












Christina!

Gud så rätt du har!! ;)

jag ska göra precis som du. Fixa boobsen och förstora läpparna lite grann. Inga fel alls! Blir man nöjd själv så, no big deal gott folk.

Och varför ska det vara så himla fel att inte vara 100% naturlig? Ser man bättre ut efter att man plastikopereat sig eller dylikt så är det väl skitsamma! Och dessutom, precis som du sa. Hur naturligt är smink osv egentligen.

Men iaf,

ett exempel är att alla klagar på megan fox. OM man nämner att hon är snygg så brukar folk svara med "ja men hela hon är ju fejk". I alla fall tjejer. Då brukar jag iaf svara "hon har ju iaf lyckats med sina resultat för snygg är hon!"

Men du har helt rätt.



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?