Ni får bättre bild en annan gång :)  Jag e...

img_0173 (MMS)

Ni får bättre bild en annan gång :)  Jag e då ett stort fan av taggtrådar runt armen. Minns ni när d va så inne? Men nu är d ju så himla omodernt så jag tänkte jag modifierar den lite :) en text runt armen ist! Men svårt o bestämma vilken text, carpe diem har ju typ alla. Men så tänkte jag follow your heart e ju fint ! Men det är ju inte sant? Man ska inte alltid följa sitt hjärta , det har inte jag gjort utan ist lyssnat på hjärnan, och det är jag mkt glad för idag för d har hjälpt mig att välja rätt väg och rätta beslut. Så när hjärtat o hjärnan säger två olika saker så har jag valt det hjärnan sagt. Så d står follow your brain  haha :)  P.s så himla skönt nu för tiden när mitt hjärta o min hjärna cynkar :) Hihi ser ni vad för litet det är som ligger i soffan? :)







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?