lovely morning






FUCK min granne i natt, sicken jävla fest han hade!

klockan 5.20 ringer det på min dörr.
Hör röster utanför och det låter precis som Annie,
så då blev jag sket sur direkt för hon visste jag
skulle upp o jobba !
redan då började det ryka ur örona på mig.....!
Men icke där står min granne mitt emot  + tre pers till
o de e full fest o säger "Din granne e kär i dig"

Där står jag som ett frågetecken med världens
knullruffs i håret med morgonrocken halvt påhängd.
Allt jag kunde säga var "Allvarligt, jag ska upp o
jobba imorn" stänger dörren.
Dom plingar på igen, jag öppnar i en jävla fart
JÄVLA FITTER e allt jag får ur mig. o så gick dem.


o hade så jävla svårt o somna sen!!!


Ska jag klaga till hyresvärden?
jag har lovat mig sj att inte göra de
eftersom han alltid varit så tyst annars.
och dessutom är det nog x antal andra
grannar som kommer klaga!









NAMN
 

MAIL


URL





Spara?