Klädde ut oss idag iaf! Samma som förra år...

img_8184 (MMS)

Klädde ut oss idag iaf! Samma som förra året men i år e jag brunett :) kan se om jag hittar nån bild sen då, kan va kul o se hur mkt man förändrats på exakt ett år :)  Var på kullgrens en sväng förut men jag sprang hem för så trötter. Skyndade mig iaf för denne outfiten va änna "kom o ta mig" . Tog en omväg oxå för fyfan va ja hatar mitt område. Kan ju faktiskt sprängas bilar i fejjan på en!  Ja det gjorde ju det i somras. Exploderade en bil på gatan bredvid. Detta tystnades ner väldigt, inte ett ord i tidningar lr nått, konstigt.  Hörde bara att d va nån som hade en ovänn. Så jävla illa, lr hur? :///.




Sandra

Meh inte säg så! de e asmysigt här! har aldrig trivts så bra ngnstans faktiskt :-)



URL:


Sandra

Haha alla alkisar å bilbomber å skit e ju bara en stor trevlig bonus ;-P



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?