I





Hur mår ni?
Det är på tok för tidigt men är redan på jobbet.
Larmet stod på kl 03.30. Var gött trött igår så vi
la oss redan innan kl 22 :)
Mös o jag fick fot och ryggmassage ♥ :D
Visst blir jag bortskämd?


Jag får höra att jag numera skriver alldeles för
lite text här på bloggen, lr vad tycker ni?
Så idag blev de ett tappert försök.
Jag själv hatar text, text är skittråkigt.
Kommer jag själv in på en blogg med massa
text så lämnar jag direkt haha
tycker det är skit tråkigt och läsa om vad en
människa gjort i detaljer varje dag eller vad
dom äter, det skiter la vi i?! ;)




Ni får fundera och spekulera ut bra frågor
till mig för imorgon tisdag - onsdag kör vi
frågestund här på bloggen.
Fråga vad ni vill jag kmr svara på allt! :)








Spelar Ingen Roll :)

Trodde aldrig att jag skulle sitta och skriva till en människa jag inte känner. Men måste bara säga att jag fucking älskar din blogg!! vet fan inte vad det är som jag gillar men jag blir iaf alltid glad när jag läst din blogg. Inspirerande blogg. Jag vill också ha ett jobb jag älskar och där man dessutom tjänar fruktansvär bra :P kommer inte på några frågar eller nått nu men återkommer säkert med de :P jävlar vilket brev de blev då haha aja. Tack för bra och ärlig blogg you go girl!!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?