Fotograf: Mats gardfors



Är bjuden till en riktigt fet fest i Sthlm i helgen,
på en riktigt feet båt. Hade ju vart skit kul!
Är även bjuden på några event i gbg,
hade la vart skoj o mingla lite, knyta kontakter
och få lite goodiebags hihihihi
Men ääh jag e ju inte så intresserad alls längre.

p.s lyssnade någon på mig på radion igår?
Här har ni klippen any way




Anonym

Jag har bara en liten fråga om klippen från radion... Varför är de stön i bakgrunden passar inte riktigt tycker jag. iaf om inte din dröm är att bli porrskådis eller något...



URL:


Liv svarar

Sv: Men jag vet fortfarande inte vrf de e de!

Fråga Radio Prime.

Jag bryr mig alldeles för lite



URL:


Anonym

När lägger du upp bilderna från hummern då?



URL:


Pixxie

Du e så jäväa snygg tjejen.. ;) När fan ska vi ta å festa dååååh???? =D Hehe ne nu ska jag lyssna på klippen.. =D Kjam



URL: http://pixxxie.se


Anonym

Okey jag har inte sätt att du har skrivit något om just de. Jag har en annan fråga med, när får man se mer bilder på dig som brunnet? :) De blev skit snyggt och du passar verkligen i de! :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?