Det där med scandalbeauties

Det där med scandalbitches (scandalbeauties.com)

hähä närå, det kanske inte må vara fel
på brudarna men i alla fall herrarna på täppan.

Det är så många småtöser som, liksom jag trodde,
att det är jätte fräckt att vara en av dem!

Jag och en hel del andra har lärt oss av våra misstag
och insett vad fan det handlar om egentligen.
Dom kan lura dig trill runt asså!

Jag och fyra modeller till från västkusten åkte till sthlm
för att gå på deras "årliga premiär" eller vad dom nu
kallade det... VIP och Dom lovade guld och gröna skogar.

Ah jag orkar inte dra hela historien igen, men det är
många av mina nära som vet om exakt vad som hände.
Att dom lurade skiten ur oss och vi blev behandlade som skit.
Aldrig varit med om liknande.
Det är samma veva som detta det  började trilla in
skandallösa erbjudanden. Man fick en stämpel direkt.
Får fortfarande sådana mail så blir ständigt påmind!

Jag kan säga som så här,
vill ni hamna i porrbranschen så är det rätta vägen.
Men snälla småtöser, va inte så blåögd som jag!









Anonym

ja ska vi berätta om scandal så lär det bli en hel roman bok..

kanske borde skriva en bok förresten? =)



URL: http://www.vickyofsweden.se


Angelica - En föredetta Uddevallatjej numera Partilletjej <3

Hej Liv, följt dig på MB ett tag då jag såg att vi båda är ifrån U-A. Du är nog fan den första jag inte ändrat uppfattning om, utan faktiskt trott säkrare på. Att du känns ärlig, att skriva om detta och visa att du inte tänker bli en av dom som pumpar upp allt o viker ut sig o sen får stå där när fotograferna o tidningarna tröttnat.



Jag ville/vill också va en av dom, en som har långt fint hår, stora perfekta bröst, snygga långa ben o som alla vill ha. Varje dag tänker jag att om jag haft en snyggare kropp så skulle jag fotat mkt mer, ja det är väl mer en ursäkt för tiden som passerat utan bilder tagna. Men jag har alltid tyckt att du är intressant att se på, då jag inte uppfattar att du är pinnsmal och har massor av PS-arbete bakom bilderna som läggs ut.



Därför har jag lättare att kunna identifiera mig med dig, o jag anser att kan du, ja då kan jag också ! Det är lite vad som drivit mig framåt, att inte sluta fota, so you can feel proud :) Aldrig haft nån direkt förebild innan :) Ville bara att du skulle veta! :) Kraaaaaam Angie <3



URL: http://angelicakjellen.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?