asg

*********************ändring*********************
Tatt bort lite eftersom jag o Mr Märkvärdig änna
blitt polare när han fick veta hur det ligger till :)
*********************ändring********************




Alltså snälla kan NÅN förklara för mig hur jag klankar ner
på nån? Nån, vem som helst nu?
För det första, har jag skrivit nått om vickys utseende?!

Moa har jag verkligen inte heller klankat ner på, jag
tycker moa är en skit söt tjej. Allt jag skrev var att
hennes fingrar såg konstiga ut på en bild.
sen missuppfattning?



 

Har folk plötsligt kommit på att dom kan få fler
läsare genom att klanka o hänga på min blogg?
Småtöser verkar tycka det är kul med... hmm..
ska man kalla de "bloggbråk"?
snälla bråka me nån annan för jag orkar inte.
I'm to old for this shit

(Småtöser för mig är inte töser som är små,
i ålder eller nått annat. Utan för mig är småtöser
en attityd)




Här har ni tydligen Mr märkvärdigs blogg
(Han som maila på fb)





Anonym

Hahah fan vad jag diggar din blogg liv :P inte för att jag känner dig men du värkar ju super skön

brud :))



URL:


malin

Liv, låt oss ge detta ett AS GRAV!?.. okej.

Ett.

Två.

Tre.

HAHAHAHAHHAHAHHAHAAHHAHAHAHHAHAH

HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHHA

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHH... :D

Ett gott skratt förlänger livet.



Så himla barnsligt. så länge inga namn skriv så får dom ju skylla sig själva om dom nu vill ta åt sig? eller?



URL: http://chiq.devote.se


O

Hej på dig Liv kan du vara snäll och ta bort denna diskusionen vi hade innan idag för det har ingen med att göra....



Jag tillåter inte detta Söta Liv, det är en sak mellan dig och Vicky, och jag har bett om ursäkt till dig..



Kram...



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?