Aaaaaaaah




Vi e rätt bakfulla här! Vissa värre än andra ;) vi fick i oss två tuggor av kebabbbbbeeeen.
Var ju hos assie på get Beauty o stylade mitt hår igår innan partyt. Älskar verkligen o sitta där, bli ompysslad o prata skit :) kan se om ni kan få nån bild på håret igår. Förresten hade tänkt o ha en bloggfri helg, men de e svårt o hålla sig härifrån borta :)


Ps. Ser ni inlägget om svaren från frågestunden? Vissa gör d o vissa inte. Men har ju fått kommentarer så?! :/




Anonym

Ser inga svar alls :/



URL:


Anonym

Jag kan inte se de :-( jag som är nyfiken på svaren på dom frågorna jag ställde :-P



URL:


Janina

Jag fick titta på inlägget via bloglovin, annars ser ja't inte.. :p



URL: http://Http://auroraamilia.blogg.se


Anonym

Man kan inte se inlägget :((



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?