Sicken start på dagen

hade skrivit en halv meter långt inlägg och skulle precis publicera.
Då jag hejdade mig. Nej Liv, låt inte detta påverka dig såå mkt.

det är nämligen så att vissa personer här i världen lever
för att förstöra för andra. De ljuger och de gör allt för att själva
känna sig bättre än andra.
Den smällen har jag fått känna på flera
gånger och det  blir verkligen som en rak höger.
Det svider jätte mkt en stund men sen försvinner det lika fort...

Det var en sådan "nyhet" jag fick veta i morse.
Allt jag kan säga är att jag är jätte tacksam till alla som
inte lyssnar på "rykten".
Tack till alla underbara fotografer jag jobbar/jobbat.



Det är nämligen så att just detta med modellandet.....
Jag skulle aldrig gå över eld o vatten för att komma nånstans med det.
Till skillnad från en del andra.
Känns inte som att jag bryr mig så mkt längre om vad folk tycker
PGA att en fitta håller på så. Men folk vet ju att hon e en fitta så
jag är inte så orolig kan ja tala om ;)

Jag har antagligen snart, en del annat att lägga ner energi på och
något att verkligen satsa på. Kan inte berätta.
Har dock fått en hel del bra erbjudanden det sista och de skulle
kunna dra in en hel del slantar. det enda som håller mig tillbaka är modet.
livrädd för att bli så jävla lurad igen :P
Så jag skiter nog i de dära....Håller det på hobby nivå helt enkelt :)





Anonym

Du har blivit stärk, Liv ! Fortsätt så!



URL:


Anonym

bråkar du fortfarande med vicky? :S



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?