scandal



Har hört att jag tydligen blitt utkastad ur scandalbeauties
och jag bara säger att jag hoppade av självmant


Ursäkta? hahahaha
Tro mig..jag hoppade av självmant, det var ingen som behövde kasta ut mig.
Jag var jävligt snabb med att hoppa av skiten..
Sen om de hade tänkt slänga ut mig efteråt oavsett är en annan sak...
Jag hann ju hoppa av först, så vem fan bryr sig? ;)
Jag har i alla fall inte pratat/skrivit ett ord med han efteråt
så vem vet.



Och DU, låt mig va för helvete.
Skaffa dig ett liv, sluta bry dig så himla mkt om mitt.
Men jaja jag är väl din idol och jävligt spännande
till skillnad från dig   ;)


Såg ni programmet Stockholmsnatt igår kväll?
Limmon var den vi åkte i och den kör olagligt i sverige tydligen.
fan va ja skratta.
Hallå lr, Jim verkar inte ha några andra kostymer än
den gråa haha
Klicka på länken under för att se hela programmet

http://www.tv6play.se/play/242039/?autostart=true








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?