Nytt kapitel på livet

Kan nu meddela att jag har fått nytt jobb - Tågvärdinna! :)
betald utbildning 1 månad, betald praktik 1 månad, sen jävlar
är jag redo att börja jobba på riktigt! :)
det är alltså västtåget jag skall jobba på, alltså totalt 3 olika
turer tror jag det var, här på västkusten...

Har alltså sagt upp mig på kära turisten.
Efter 2 år känner jag att det är dags för mig att göra annat.
Fått mkt bra livserfarenhet där och fått bra kontakt med många
Ljungskile bor, har ju fått en särskild kontakt med alla stammisar :)
Jag kan faktiskt säga, trots allt, att jag aldrig mer ska jobba inom restaurang
branschen. Det är ett väldigt slitet jobb, och alla vet att det är lågbetalt.

Så nu börjar ett nytt kapitel i fröken Jakobsson's liv :)
På tisdag börjar utbildningen, då blir det att pendla i en månad.
Nu jävlar skall jag satsa på detta och gå in helhjärtat för det.
Skärpa mig och koncentrera mig.

Tror ni jobbet passar mig?
Det tror jag.
Önska mig lycka till!  :)





Fia

Ååååh så roligt för dig gumman! :) Du kommer passa jättebra som tågvärdinna & jag en förändring i ditt liv kan du behöva :)



URL: http://sofiaglaes.blogg.se/


Martin

Grattis. Kul men nya utmaningar! :D



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?