klok

Har bestämt mig, har tackat nej till Papaya Models.
Kommer inte ha tid med det framöver och jag tror inte heller
att det är så himla bra för min "karriär".

För er som inte vet vad papaya models är för något så är
det en agentur.
De håller just nu till här i Uddevalla, på mortens och harrys.
Som dansare/värdinnor.
Hade kanske funderat mer på det om det inte var i just
Uddevalla det gällde, där alla känner alla ungefär :P



Skall också börja ta lite mer påklädda bilder samt
mer headshoots/beautybilder.


Känner att man är dessto mer utsatt som tågvärdinna, eftersom
man jobbar oftast själv.. Men däremot är det ju jag som bestämmer
och kan kasta av vem f*n jag vill ;)

Man kanske inte vill bli igenkänd som den dära blondinen från
uddevalla som klär av sig.
Visst det kanske jag skulle tänkt på innan men jag anser att
det inte är försent att ändra på det :)




Moa

Klart du kan ändra på det om du vill ;) Taggar gärnet inför måndag ;)



URL:


Anonym

För det har aldrig nån sagt innan??



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?