hahahah

Suck nu är jag riktigt trött på detta.
Blir alldeles matt.
Hur f*n orkar folk??
nu har det gått alldeles för långt.
och jag tror jag vet vem du/ni är.

Till er som inte vet, det är nämligen så att det är
personer där ute som roar sig med att maila runt falska
påståenden om mig. Alltså flera av mina fotografer har fått mail,
samt getbeauty. Där det står att jag är kriminell, knarkar osv osv osv.

Ska jag skratta eller gråta?
Eller ska jag kanske ta det som en komplimang, att ni orkar
och ens vill lägga ner energi på mig? ;)


Hallå lr, jag kriminell?? Haha mjaa, jag har la kanske en
prick efter att jag blev av med körkortet den gången :P
Och knarkar?! Jag hatar knark och allt som har med det att göra.
Jag tjuvrökte en gång när jag var fjorton och jag har provat på
barbie drogen. Det är det närmaste jag har kommit narkotika!


Så ni vill alltså förstöra för mig...ja det är ju tydligt.
Men det finns inget att förstöra...
hade jag verkligen satsat som modell hade jag ju inte börjat
med att klä av mig för det första. Där försvinner det seriösa med en gång.
Och om jag hade velat fortsätta i glam branschen hade inte nån viktig person
brytt sig överhuvudtaget eftersom den branchen är så jävla smutsig ändå.
Dom hade nog inte ens brytt sig om jag var mördare eller om jag
knarkade varje dag...

Men fortsätt ni o ödsla energi på mig..
Det kommer ändå inte leda nånstans..
men allvarligt talat, så här gör man inte.
Puss o kram love you







Anonym

hahahahha

men ofta?

har någon seriöst skickat såna mail? :O

ja, det sägs ju att det finns folk till allt xD



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?