extas

Sitter här nu efter att ha städat gärnet efter att jag kom hem.
har även pluggat lite.
Gjorde slut på sista krutet innan jag skall krypa i säng.
Själv idag oxå!!! :P

På utbildningen var vi ett glatt gäng på 10 pers och vi
hade hur trevligt som helst :)
Lyssnat på företagspresentation hela dagen och det
låter bara bättre och bättre :)
jag säger bara WOW :D är jätte glad.
idag är det en norsk som har föreläst för oss och
ååh vad jag älskar att lyssna på det språket :)
Så otroligt mkt ROLIGARE att lyssna på.
Fler norskar tack!

Så resten av veckan ska vi hålla till i Borås.
4 timmar på tåg per dag, 4 dagar i veckan, några veckor framåt.
Det är alltså planerat att jag skall vara skolad och klar till att
börja jobba den 6 april :)

Vi beställde även massa fina kläder till oss hhihi
till och med sockar och hårspännen får man :P







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?