Bike



Fotograf: Johnny Odden
Oredigerad



Fotograf: Johhny Odden
oredigerad



Therese

Så sött älskar dessa bilder. Önskar att jag hade varit på dom.

Hoppas snart få se fler bilder från er



/Therese



URL:


Niklas L

Håller med Therese så söta bilder. Liv du ser väldigt glad ut på dessa.



URL:


Marit

Älskar dessa mc bilder. Tycker att du är söt



URL:


Carina Persson

Detta var ovanligt fina bilder. Gillar att dom inte följer normala mc+brudbilder. Bra jobbat av er båda.



URL:


December

Brud + Mc : p

Liv jag är jävligt avis på dig, jag vill ju vara bruden på dessa bilder.

Fy fan vad bra. Fy fan vad avundsjuk jag är på sina bilder som du har gjort med Johnny



/Wiklund



URL:


Inger Hansson

Kan inte annat än hålla med om dom föregående

Dina klart bästa bilder har du gjort med Johnny och dessa tillhör dom. Säger som December " Jag vill vara bruden på dessa bilder"

Fortsätt kämpa med Johnny det kommer att bli jävligt bra bilder. Garanterar att du innom ett år kommer att bli respekterad modell som visar fingret till dom som pratat skit om dig.



Mvh



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?