ämne

På tal om olika ämnen att skriva i bloggen...

Jag har lovat mig själv att aldrig skriva i detalj
vad jag gör om dagarna.
typ kl 13 gjorde ja de kl 15 gjorde jag de.. osv!
vem bryr sig om det....

Även lovat mig själv att aldrig skriva om hur kär jag är.
om jag nu blir det någon gång..
att bara skriva om kärleken blir lätt jävligt tråkigt
för läsare... Delvis drf ni kanske inte märkt på bloggen
att jag faktiskt varit kär/är kär......

Så vad vill ni läsare att jag ska skriva om?
Nått särskilt ämne nån gång kanske?
kom med förslag :)



Inger Hansson

Hej igen Liv

Förslag på vad du skall göra här.

Jag skulle tycka det hade varit kul om du intervjuva Johnny om hans fotande och tankar han hade inför när ni fotade mm.

En del kan ju vara att du väljer ut 4-5 bilder som du tycker är dom bästa som han får förklara och berätta om, det kan ju vara en del i intervjuven



URL:


Inger Hansson

Hej igen Liv

Förslag på vad du skall göra här.

Jag skulle tycka det hade varit kul om du intervjuva Johnny om hans fotande och tankar han hade inför när ni fotade mm.

En del kan ju vara att du väljer ut 4-5 bilder som du tycker är dom bästa som han får förklara och berätta om, det kan ju vara en del i intervjuven.

Hade varit roligt att läsa den och det hade dragit folk då det verkar som många gillar hans bilder av dig.



OBS du kanske inte skall visa detta för då ser dom att det inte är din ide.



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?