kan inte hålla mig

Här får ni 2 oredigerade bilder från mig och Jonny från MC plåtningen!





Vad tycks?



hemlig

fan vilka feta lår du har..........



URL:


Anonym

hahaha jaa... verkligen.. ussssssch



URL:


Liv

Sv: Men lilla gumman, skaffa dig ett liv. & feg du e som alltid skall vara anonym.

Om du stör dig så himla mkt, sluta läs min blogg.

jag har feta lår men du ser ut som ett jävla mongo i ansiktet haha



Ps. Your boy like it



URL:


Sandra Bongsjö

:-S feta lår? ja tycker dom e riktigt tajta ju :-)

Jag tycker inte man ska klaga om man ser ut som ett jävla roadkill...(överkört djur om de som skriver negativa kommentarer inte förstår) you go giiiirl!



URL:


Annie

Du är jätte fin Liv :)



URL:


Sandra

Men snälla tjejer, har ni inget bättre för er?!

Ni ska inte klaga för ni ser ut som stryk..

en av er ser ut som ett jävla missfoster i nyllet!!!!

Och den andra ser ut som en stor fet SHEMALE!

även fast du gått ner så är du Fet ;)



P.S Liv fin du är hjärtat<3



URL:


Moa

Hahaa.. Om den som kallar sig "hemlig" är den jag tror, så måste ju detta vara ett stort skämt ? Såg bilder på din blogg, och ah.. Du borde inte yttra dig om någon annan, kanske efter en ansikts operation eller två innan? Men det är ju vanligt med avundsjuka nu för tiden, så antar att det är där ifrån dina fina kommentarer kommer ifrån :)





URL:


Anonym

du kan inte bara äta, du måste bajsa också..



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?