.

Ni som har ont av att läsa om A kan sluta läsa  NU!
Detta är min blogg, min dagbok och mitt liv.
Jag skriver vad jag vill här...

helvete vad drygt!
Blir så jävla äcklad och frustrerad.
du fick mig till att må så jävla dåligt när jag tabbade mig en gång..
Jag har iaf mage till att berätta själv medans du gått bakom ryggen på mig hela tiden.
Och sen att du gjorde avslutet så ont, gör allt så mkt enklare.
Men du ska inte gå runt o snacka massa skit och säga att det gick till på ett helt annat
sätt än det faktiskt var. Gå å lägg dig. Du förtjänade ett blått öga och sprucken läpp.
jag förtjänade fan inget av mitt, jag sa bara att jag inte ville leva med dig längre...

Som tur var, var grannen Lisa hemma som jag sprang till ♥
om du inte minns kan du få se bilderna vi tog på allt för en ev. polisanmälan
MEN nu vill jag bara ha alla mina pengar så kan du sticka o brinna sen




Fotograf: Mats F www.matsf.se




Lisa

<3



URL: http://lisawinberg.blogspot.com


malin

Ursäkta!

Men måste bara säga att jag tycker att

du är stark som lämnade honom. Ingen är värd

någon som håller på som han gör. Rykten sprids så snabbt och har hört vad som hänt, tycker det va grymt gjort av dig. och helt patetiskt gjort av honom.. Stå på dig till tusen tjejen....



OCH...

På tal om rykten så antar jag att du, precis som jag har hört alla dessa, ursäkta ord valet, förbannade jävla rykten som går HELA TIDEN om att jag och Andreas skulle träffas igen.

Jag får själv dessa frågor HELA tiden av folk som tror att vi träffas igen eller påståenden om att vi skulle göra det, och folk som säger att dom sett han köra runt i min bil m.m, vill bara säga att det stämmer INTE någon stans :@ . Jag skulle inte i min Vildaste fantasi att börja träffa honom igen.

Är inte redo att bli "mamma" till en "vuxen" när jag bara är 20. you know!!



Denna kommentar publicerar du om du vill.

Nu vet jag inte hur mycket du bryr dig om ryktena men Jag ville bara tala om att ryktena om att vi skulle träffas igen verkligen inte stämmer. Inget du behöver gå och grunna över eller på någon sätt må dåligt över.. (OOOM du nu gör det)



Visst har jag ingen som helst anledning till att säga detta till dig egentligen, men du vet tjejer

är tjejer och jag själv skulle uppskatta om någon berätta detta för mig om jag var i den situationen.



Kämpa på tjejen !!!





//Malin



URL: http://cuento.devote.se


Anonym

bra!! du har gjort helt rätt, den idioten är inte mkt för världen



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?