dampbarn asfopasfpjswdpfojsdpfoj

Ja ni som känner mig vet ju att jag har riktigt seriösa aggressionsproblem.
Jag kan knappt sitta still, jag kan inte knipa käft när jag bör göra det..
Jag har mer än gärna fysisk kontakt med den jag är arg på...
Är det tjaffs så jävlar flippar jag ur.....
jag funderar seriöst på om jag har damp? Eller ADHD som det så fint heter.
Kanske borde gå till farbror doktorn o kolla läget där inne i höövet på mig?
få såna där fina lugnande piller....

Gjorde faktiskt ett framsteg förra helgen. Det blev bråk och då gick jag
utanför dörren, höll för örona och räknade till tio....
Funkade för stunden men visst fan flippade jag ur lite senare ändå...
Äckel jävla fitt folk det finns, usch!
Yes you know. jag är inte den som håller käften heller








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?