-





Har äntligen fått tummen ur o svarat på en del av frågorna
från frågestunden, enjoy ;)





Vart tränar du?

Provar på Westcoast här i stan, men det stället är nog inget för mig.
Får bli nån annanstans. dock är det mkt gott o titta på där ;)

Har du varit med i Slitz eller liknande?
Nej, aldrig. men det är absolut en dröm :)

Hur har din familj reagerat på din bröstförstoring och modellande?

Det är inget samtalsämne i familjen men vet att min  mor hatart,
iaf bröstförstoring och mindre påklädda bilder.
Men jag är som jag alltid varit, har otroligt stark egen vilja och om någon
inte tycker om något jag gör så gör jag det mer och mer.

Tjänar du pengar på att vara modell?

Ja, ibland. allt oftare och oftare. gött o tjäna lite slantar på sådant man tycker
är så sjukt kul.

Vad jobbar du med?
På ett hotell där det även finns ölpub, bar och serveringsansvarig.

Hur känns det nu angående ditt ex?

Kan svara ärligt att jag mår jätte bra. Hemskt avslut men jag är ingen som tar skit.

Vad har du för bh storlek nu och vad hade du innan operationen?

Innan hade jag 80b/75c nu har jag 80d/75e

Hur mkt har du i brösten?

400 cc bakom bröstmuskeln.
Det var det doktorn rekommenderade som mest,
eftersom jag hade såpass "stora" innan så fanns risken att
de skulle bli hängiga efter en tid. Men jag har nog gått o blitt blind
för vill redan ha lite lite större :)

Vad är du mest nöjd med din kropp?
Ögona, ansiktsformen och mina boobies :)








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?