-

Är hemma efter en till sväng till Vårgårda haha 6 gången detta dygnet,

Hade verkligen jätte kul på nyårsafton. Lite förfest här, sen fest o sen en
annan fest. Hos jocke i huset o jävlar vilket draaag!!! Hur kul som helst.
Och igår tog vi raggen till Lidköping osv. " helt fantastiska dagar.
Sjukt bra start på året. med tanke på omständigheterna.



Och självklart när något sådant precis hänt, blir det lite
seriöst snack på nyårskvällen, de hade sett mina blåmärken och de visste
självklart vad som hade hänt.
Det var ord som värmde, ord som..... ja jag finner inga ord.
Blev så rörd så fällde en tår. Är så otroligt tacksam att jag har så mkt
fina vänner. Vänner som bryr sig om mig...

jaa hörrni, ni kanske hajjar vad som hänt?
MEN jag har levt med den här karln i tre år, jag kände inte igen han alls.
Det var inte hans riktiga jag, så jag har bestämt mig för att inte göra en PA.
Fast jag borde... och nu när jag tänker på det blir jag så jävla arg...

Jag är inget jävla offer. Jag är ingen man sätter sig på.
Jag ska aldrig vara i underläge. Jag ska aldrig känna mig hjälplös.











NAMN
 

MAIL


URL





Spara?