the future




Mn blir ju helt trött i huvudet av att tänka på framtiden så förbannat
mkt som jag gör! Har så mkt tankar om allt...
Ska jag börja plugga? naaa! har koncentrationssvårigheter så de räcker.
Ska jag kanske ta göra nått med make-up och styling som jag tycker är sjukt kul?
Eller bara börja dansa o leva livet?

Det har förresten varit så mkt det sista så jag har helt glömt att berätta
att jag fått ett till jobb!
Säger inte vad det är nu men det är något jag kmr mixa med mitt fasta jobb.

Tänk att man kan längta hem så mkt efter bara en natt borta.
Nu var det visseligen en jävligt dålig natt men jag kom iaf fram till att
det är i uddevalla jag hör hemma. Det är här jag vill vara.
Hade innan tanke på att flytta nånstans, typ varsomhelst.
Men nej... det är här jag vill vara. Så ni Ua-bor blir inte av m mig ;)




Kvällen har spenderats hos min mkt goda vän Camilla.
Svullat chips till en super bra film. Åååh kärlek kan vara bra underbart ibland ;)

Med detta säger jag god natt
Hoppas ni andra haft en bra alla hjärtans dag!♥



P.s Mina boobies är nog det bästa jag gjort i hela mitt liv!
Och efter sommaren skall jag färga håret rödbrunt o tatuera mig mer haha





Anonym

är du kär :)`?



URL:


Anonym

vem e han

hug mr. x





URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?