GlamGlam



Fotograf: Gunnar Skoglycke

Nu har jag modellat i 5 månader och faktiskt hunnit åstakommit en del
som jag själv känner mig väldigt nöjd med.
Har de sista fotat mkt glamour och Fine Art Nude.
Men har som tur var inte inriktad mig i någon särskild genre.
Vet nu att baksidan inom glam är riktigt smutsig och galen.
Det är inget jag vill ha med att göra.
Så nu har jag provat på detta och har redan tröttnat så
kmr snart att sluta modella :)
Ska fortsätta lite till och göra några sista viktiga plåtningar.
Vem vet jag kanske hittar glöden snart igen? =)





Men nu är jag sugen på att prova på nått nytt!
Har funderat på vad jag vill göra, gå tillbaka till hästarna?
Naaa, det var inte heller riktigt min grej.

Men däremot vill jag prova på att dansa!
Typ poledance hade vart jävligt kul att gå kurser i ;)
Ska kolla upp de men orka åka t gbg varje gång.
Får skaffa en i vardagsrummet helt enkelt...




Men Salsa, salsa låter kul!
Blev tipsad om detta stället av en fotograf jag känner väl.
www.salsadans.com

Salsa är hett, snabbt och fyllt av glädje.
Här skall både män och kvinnor vara sensuella och sexiga.
Salsamusiken är medryckande och något alla bör uppleva.










NAMN
 

MAIL


URL





Spara?