Gårdagen

var ju på inflyttningsfest hos Davve o Lisa igår i Ljungskile.
Dom har flyttat till hus, så himla fint!
Alla "vanliga" var där och det var sånt jävla röj.
Det var ett tag sedan jag träffade en del av dessa folken.
Lite eftersom det är väl mest andreas kompisar men som änna blitt mina oxå
under våran tid...

Jag blir helt chockad över hur mkt bra människor det faktiskt finns där ute.
Blev alldeles rörd och jag fällde en tår, så himla glad för allt stöd jag får
av vännerna. Det var mkt allvarliga snack under kvällen om både det ena
och det andra. Till slut sa jag faktiskt att jag orkar inte prata mer alllvar.
Men så himla roligt var det iaf <3








På tal om annat... Det är faktiskt så att det är mer patetiskt än jag faktiskt trodde.
låt mig va?! Fick mig ett par goa skratt när jag fick höra både de ena o de andra :)
Du behöver väl nått att prata om, kör på ;)








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?