.



fotograf: Martina Michal


ooooh vad trevliga kommentarer man får hela tiden.
Det riktigt värmer hjärtat. Tack kära läsare ♥
Det ger mig verkligen motivation till att fortsätta blogga.

Visst man kan inte tycka om alla, trust me i know.
Men hallå lr..
OCH alla som känner mig vet att jag inte är riktigt mig sj här i bloggen.
Det är lixom en annan Liv här. Jag brer på lite här o var osv.
Men jag är faktiskt riktigt trevlig mot de människor jag tycker om.
Känner att jag lyckats med en Kissie-effekt här på bloggen.
Ju tyknare och mer fjortis man är dessto fler läsare.
Haha men inte mig emot, tycker det är skit kul att driva med er,
era ärthjärnor...


Over and out





Klara

haha så du menar att du bara luras att vara tjock, att du redigerar dina bilder till större osv?



URL:


Fia

Till Klara: Att du påstår att Liv är tjock bevisar bara din brist på fakta om hur en tjock människa ser ut. Sök på Google, är ganska säker på att du kan få lära dig där om hur en tjock människa ser ut.



URL:


M

Ursäkta mig, men jag fattar inte hur man kan tycka att den här tjejen (Liv) är tjock!?? Hon är en snygg tjej och har en kropp som jag är avundsjuk på och önskar jag själv hade! Alla som säger annat och skriver elaka saker är bara tjejer som är avundsjuka och elaka!

Hamnade inne på denna bloggen och har fastnat här, läser denna dagligen.

Tycker att du (Liv) är en grym person, stark utav vad man läser här.

Och tycker att din blogg är underhållande och intressant att läsa, tycker oxå det är grymt att vara modell!

Fortsätt vara grym på det du gör och skit i vad alla andra tycker!:)



Ha det bra!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?