brrrrr

Tja tja bloggen!
Nu har jag precis kommit hem från jobbet.
vart ganska lugnt, men visst fasen har jag ont
i föttera ändå, e änna inte van nu...

Just nu, i skrivande stund, är det -12 grader i Uddevalla.
oooch det känns....
Nu ska jag sätta mig i soffan, dricka ett stort glas vatten,
varva ner, och drömma mig bort :) :)

Förut idag var det dåligt, nu äre mkt bättre.
Har ju inte vart dåligt på jääätte länge, så sätt...
Så det var la på tiden..
Men det gick bort lika fort igen, typ :)

Taggar för imorn då det är 25 års kalas för David, en polare..
åååh vad kul det kmr bli, alla ska ju dit.
Älskar de människorna!
Dock kanske även A ska dit.
inte så konstigt eftersom vi har så sjukt mkt gemensamma kompisar.
Så isf ska jag dricka mindre och ta mig i kragen...
Man vet ju aldrig...

Jösses vilket långt inlägg de blev...
De får ni tåla! ;)

Förresten den nya moben strular så jag kan varken skicka
eller ta emot sms. så ring isf!!


Puss & god natt






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?