beslut

Efter helgens vistelse i sthlm har jag insett att scandalbeauties.com är inget för mig!

Det är inget jag vill förknippas med och det är absolut ingenting jag vill ha i ryggsäcken.
Det sättet de jobbar på är det mest oseriösa ni kan tänka er och det är
under alla mina principer.
Och droger, det finns inte i min värld och det kommer aldrig göra.
Som ni kanske förstår hände det en del grejer som vi hade kunnat
vara utan men vi är ändå glada att vi åkte upp så vi fick se insidan på detta.
Mer livserfarenhet till oss och vi har blitt snäppet klokare.
Tur att vi hade varandra annars hade vi kunnat råka riktigt illa ut <3

Jag blev oxå varnad för denna sidan när jag började där..
Men dum som man är lyssnar man inte på andra.
Varnad från flera håll pga både det ena och det andra..

Tycker det är så himla fel att det är så här, tjejer som jobbar upp sig på ett oärligt
sätt. Alltså de förtjänar det inte medans det finns tjejer som gör det.
Tänker på de yngre tjejerna som är nykomlingar, detta är inte ok!
ta ingen skit...
på scandalbeauties.com är det mellan 60-70 bloggare och allas önskan
är att hamna på bloggtoppen för annars syns man inte.
Jag har varit på bloggtoppen under hela min tid där och nu känns
det mer pinsamt än bra... Men antar att det är ju ändå där några har hittat  mig...
Men ni ska bara  veta hur insidan ser ut.
drf har jag och de andra tjejerna bestämt oss för att lämna detta bedrövliga ställe.

Bara en liten grej som hände var att när hummerlimmon kom... 1.5 timme försent.
På väg till Pure blir vi stoppade av polisen och det visar sig att bilen inte är svensk registrerad
och att de körde svart. Vi fick sitta i en polisbil i 1.5 för att få ordning på detta och förklara
att vi inte vet nått. Men samtidigt så  var poliserna de trevligaste vi mötte i sthlm!
Detta tyder bara på att det inte är klass på skiten haha.
och kvällen blev inte de lovade....

Och jag som aldrig kan hålla käften, säger exakt vad jag tycker och tänker.
Och i vissa fall är det bättre att knipa men nej denna gången är jag glad att
jag hade mage att säga ifrån. Detta e inte okej, så behandlar man inte människor.
Äckliga jävla stockholmare och de är så jäkla dryga Usch!

Jag delade ut en bitchslap och jag hade många fler på lager!
Men det var bara för en kille var på Lizanna som fan och som tur var fick vi hjälp
av 2 gentlemän.

Men som sagt ni kommer kunna fortsätta följa mitt liv här, sen får vi se
vad som händer ;)





Lisette

Shit! Vad glad jag är nu att jag inte åkte! :O



URL: http://lisettes.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?