TRE I TOPP PLÅTNINGARNA

Mina tre roligaste fotograferingar någonsin

* När vi åkte upp till Tobias i Karlstad!
Vi hade sjukt kul, skrattade så jag fick ont
i magen!
Dock hade vi allt för roligt för resultatet blev
skit. Har alltså inte publicerat en enda bild ifrån
den plåtningen ;)

* När jag var nere i Varberg hos Alexander
Becker och vi bodde på Spahotellet, fotade och
festade, var ute och käkade och hade så sjukt
jävla kul.




* När jag och Johnny Odden var uppe i Dalslands
skogarna hos den där bilfirman va den nu hette?
Fotade med en hummer i ett vattenhål i ett stenras
och där fastnade den!
Hahahah har film på de nånstans, kanske borde visa
er så ni får er ett stort skratt hahahah
Tre skitsnygga killar får hämta traktor och försöker
få upp skiten. INGEN av oss körde asså! haha






Pixxxie

Men ge mig lite av din skönhet sötnos!!!!!! <3



URL: http://Pixxxie.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?