tänkte skriva lite till er

Ja man förändras hela tiden.
Jag har förändrats nu till något mkt bättre.
Säg tex detta om att vara sig sj på bloggen.
Förr ÄLSKADE jag att reta skiten ur er.
Ju mer ni hatade mig dessto bättre typ ;)

Men nu det sista har jag änna varit mig sj här
på bloggen och skrivit mer "normala" saker.
Själv kan jag tycka det blir lite halv tråkigt hähä
pga detta har jag fått lite färre läsare.
Men det gör inget för nu är det flera som hänger kvar
om man säger såe.
Förr gick de väldigt upp och ner beroende på om jag
hade skrivit nått galet eller inte hahahaha


Nu när man tänker efter i efterhand så kan jag tycka
att det kanske var lite dumt att mig för att människor
utifrån trodde verkligen jag var helt jävla pantad.

Och människor som kände mig tyckte jag gjorde mig
till åtlöje. Men som sagt det var ändå kul.

Nu för tiden har jag ett mkt mer normalt liv än jag hade
där ett tag. Numera kan jag tycka att det inte är så mkt
som intresserar just er.
Jag ÄLSKAR mitt liv nu ♥






Oj nu kmr mitt tåg hör jag hihi ;)








Janina

Skriv vad du vill, jag älskar att läsa din blogg vad du än skriver om tror jag.. :p Haha.



Ha en bra måndag



URL: http://auroraamilia.blogg.se/


Pixxxie

Skönt att du är dig själv, det ska man vara. Även om jag kan förstå att det e kul att jävlas.. ;) för de som känner dig vet ju att du inte e sån egentligen!!!! :-) inte träffat dig många ggr men de gånger vi träffats har bara vart positivt... Jaaaaavla go å söt tjej. :) det e väl för att du har det så bra nu med kärleken, jobb å vänner du inte orkar vrööööla på i bloggen. :) å det e ju bara positivt? :))) köss



URL: http://Pixxxie.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?