lite uppdatering

God kväll kära korvar och meloner! ;)

Jobbar och har återigen sjukt lång rast (ja betald)
så tänkte passa på att uppdatera medans je har ti.

Kul O se att ni hänger kvar trots att jag inte bloggar haha!
Man har ju faktiskt ett liv utanför bloggen
 (tydligt att somliga andra inte har det)




Allt är helt klart i gamla lägenheten förresten!
Hyrde in städhjälp så slapp jag tänka på de.
Härligt o unna sig sånt för jag har varken
tid, lust eller ork :)

Annie och jag är nu officielt kollegar, Congratz Honnie!

Nu e de bara 27 dagar kvar tills jag och älskling åker med
min familj och 11 andra släktingar till Gran Canaria! :)

Igår var vi på Ullared. Massa julklappar och annat kul.
Älskling var inte gnällig alls :))
ååååååh en så fiiin plattång ♥


Idag hoppar jag in och jobbar extra på min frihelg.
Så här sitter jag och degar på arlset i flera timmar
med typ 300 kr timmen?


Åh naaaajj, jag har köpt en sparkdräckt som alla andra!
Jag som sa att jag ALDRIG skulle skaffa de.
Exakt som jag sa med facebook och wordfued.
Spela me mig förresten! Lliiiiiv heter jag där.
Jaa jag vet skit konstigt namn men allt var ju upptaget ;)

Just nu sitter jag och verkligen längtar hem!
Trivs så sjuuukt bra hemma hos oss ♥
Vill helst aldrig mer gå utanför dörrn, typ ;)
och just nu e Peter hemma me dom små
och har lördagsmys. Wanna be there



Här fick ni lite onödig text!
puss & Kram






Pixxxie

Hurru!!!!! När ska ni ha en flytta ihop fest då!?:))))) puzz å kjam



URL: http://Pixxxie.se


Daniella

jag sa exakt samma sak om onepiece, å få gick jag en utav mamma ifrån piece of norway å nu e jag fast=) åker på så fort jag kmr hem ifrån jobbet! underbara e dom:)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?