kom igen brudar!



Det fulaste som absolut finns är brudar som bara kletar
dit en jävla massa foundation i fejjan, and that's it!
Man ser sjuk ut med bara en nyans i hela ansiktet.
Det är inte naturligt och man ser fruktansvärt tråkig ut.



Jag använder lite foundation, lite solpuder (H&M's så klart)
och lite rouge.

Däremot häromdagen hade jag en tyken fjåårtis på
tåget med rouge för 20 pers.
Var nära att säga det till henne för fan.
De såg ut som att hon hade fått två rediga käftsmällar.



Amanda & Emilia

Tjo :-) jag har gjort den själv! Lekte lite med googles picaza Lr vad d e heter å så sedan klistrar jag in på paint å pillar lite å så! Haha, jag suget verkligen på det! Haha!



Din nya va riktigt jul tema. Fräsch som attan är du iaf :-)



Kramar <3



URL: http://amandakaarlson.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?