God kväll kära läsare

Sitter nu i tjänstetåget hem mot Uddevalla. För er som inte vet vad tjänstetåg är för något, det är ett tåg utan resenärer som går tomt bara för att ta den till en annan plats där den senare behövs.

Snart 12 timmars arbetspass avklarat. Nu tar jag helg!

Haha tidigare ikväll på tåget kom de fram en söt liten tant som titta så skamset på mig och försökte på ett väldigt försiktigt sätt säga att hennes kollega längre bak har spytt. Hon la oxå till att hon va riktigt förbannad på honom så hon gick och satte sig låååååångt bort från honom.

Han va tydligen full som fan. (märkte inget när jag gått förbi?)
som tur e , är det inte mitt jobb att torka spyor. Och som tur e så har jag inte så svårt för spyor, dock får de helst inte lukta!
Men med lite spågspån på de så gör de susen ;)
Dom hade la vart på julbord.
Kan tillägga att han hade druckit glögg och rött vin och ätit typ köttbullar och skinka hahaha





Angelica - En föredetta Uddevallatjej numera Göteborgare <3

Asså seriöööööööööööööööst, hahaha, otur xD Ja har som tur är sluppit en sådan händelse, men fulla resenärer kommer man nog inte undan :)



URL: http://angelicakjellen.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?