Farliga implantat!!!!



Ja som kanske många vet gick dom igår ut med att ett visst implantat
är livsfarligt. Och som en trevlig överraskning stod min klinik med på listan
av de i Sverige som har använt dessa.

Här kan ni läsa vad rapport skrev och vad Dagens nyheter skrev.


Fick hjärtat i halsgropen och hade världens dödsångest!!
Jag och älskling var på torp då och jag ville bara börja gråta!!

Sicken tur att Kristin finns, hon pratade med honom direkt.
Han sa att de implantat som figureras i media heter PIP och
det han använder heter Arion och Mentor. PIP har varit förbjudet
i Sverige sedan mars 2010

(Gjorde mina November 2010)


Så jag är i alla fall utom fara!
Fuck this shit






Anonym

Jag har också pip men är inte ett dugg orolig. Ta det lungt för resultatet från art clinic har visat att dem inplantaten är dem som fått minst komplikationer. Gjorde mina för ca 4 år sedan. Och jag har varit där och kontrollerat dem :) jag har också gjort andra ingrepp invasiva i brösten där dem stoppade in en slang i det och ja, dem håller ändå :) be att få rapporten av kliniken så enligt den har du rätt att byta inplantaten gratis. Men vill du ha större så kostar det. Själv gillar jag naturliga så inga större för mig!! Lycka till



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?