Bröstoperationen


Liv. Är du nöjd med din kirurgs jobb? Har det vart nåt som inte vart bra? Läkte allt bra? Vad har inte vart bra?
Hur mycket la du i?



Jag är nöjd med helheten och slutresultatet.
Det som jag inte e nöjd med är att han släpa hem mig så fort , jag var knappt vaken!
samt att jag inte fick så stora som jag ville för att han var "rädd om min hud" , bra för man vill ju inte ha bristningar. Typ under OCH över brödtvårtera som vissa andra har ;)
men det kunde han ha nämt innan operationen oxå?
400 har jag i men skulle lagt i 450.
Eller sa han så bara för att han inte hade som implantaten hemma?!

Det har läkt bra. Jag var så ivrig o använde bygel för snabbt så fick problem med ena ärret. Gick till vårdcentralen och blev ompysslad så nu syns det inget eftersom dom har "hängt till sig" nu.

Jag var alltså på Clinik Strömstad







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?