läppförstoringen



Ni ser på överläppen, där en det en vit, markerad läpplinje.
Så blev det efter läppförstoringen. Och man kan väl säga att
det var det som var läppförstoringen? hmm...
Hon frågade vart jag ville sätta sprutorna...
Hmmm var? i läppen? Hade ju inte en aning om att det
fanns så otroligt många olika sätt att sätta dem!
Sååe jag sa bara att hon skulle göra de hon tyckte blir bra.
Och nu vet jag väl lite mer vad hon pratade om.
Hon satte nästan ingen spruta direkt i överläppen utan hon
satte dem utanför/ovanför. så nu är munnen typ mer
markerad.
om jag gör någon mer gång vill jag absolut ha alla sprutor
i läppen.
Och eftersom ingen tycker att jag ska göra större läppar så
känner jag mig nästan tvungen att jävlas och göra jääätte
stooora!
Rödbrunt hår och stora läppar, mums!











NAMN
 

MAIL


URL





Spara?