hahahahahahahha




Snälla låt mig skratta!
hahaha var det kanske en modell som blev
upprörd där? vrf inte bara kommentera med namn
hahahah

På tal om tfp, jag gör inga tfp längre förutom med
Johnny Odden. Vi hade en hel del på gång.
Men det blir inget av eftersom jag aldrig satsar
helhjärtat på detta modellandet.

vrf skulle jag skriva på bloggen hur mkt jag
får för varje plåtning?
"tjooohoo nu har jag fått så och så mycket bara
genom att stå o posa o se lite het ut"

Meritlista, jag är inte ute efter
att fylla på en sån?!
Det beror väl helt på vad var och en modell 
är ute efter att göra.
 


"Folk bara skattar åt dig"
great, det gör jag med! ;)
Hallå lr, kom igen, ta allt med en nypa salt.
i doooo
Dock är jag rätt glad för att... hmm typ kollegor
osv lär känna mig personligen innan bloggen.





p.s   I love you guys ;)



Janina Aurora

Det ska finnas folk till allt..

Ja det va säkert en stackars modell som blev upprörd. ;)



Ha en bra kväll ! =)



URL: http://auroraamilia.blogg.se/


frida

haha vilken idiot som skriver så och inte vågar stå för de -.-



URL: http://wannabemi.blogspot.com





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?