Fuelhead




Äre bara jag som blir lite småkär i sångaren?
Kan inte låta bli att lägga märke till hans vita tänder...?




Här har ni en kanonbra bild på gitarristen Palle Hammarlund
från en photoshoot med Johnny Odden i somras!





emma

Han e skita snygg :) och stark! haha en stång på dennis jobb, fjellman orka tre, dennis tio och pella hur många som hällst ;) stark jävel! dessvärre är han ju förlovad :( hehe! mina kusiner Patric och Niclas är barndomsvänner och vänner med dessa gubbar i detta band :) han e asssss trevlig! åååååå snygg!



URL: http://lovelyvintage.bloggplatsen.se


Anonym

Jimmy, Andreas & Ulf lekte vi grannungar med när vi var små. Bland annat repade dom på gräsmattan & jag & Lizette sjöng. Andres hade då rosa skinbyxor & jag lila haha! Jimmy (trummor) är uppväxt i det gula huset bredvid mig, kommer du ihåg? :)



URL:


Anonym

Glömde skriva att det är Fia som skrev :p



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?