Fotograf: Jonas Söderberg



Under tio måndader som modell har jag åstakommit mer än
andra modellar har uppnåt under flera år


p.s väntar på 7 sessioner, tråkigt att det skall vara
så lång leveranstid för somliga.


Fölk tycker jag ska skaffa en fanpage på facebook.
Men hahaha vad pinsamt om de bara skulle vara ett par
hundra som gillar, som för vissa ;)
Haha kanske får skaffa mig en hata sida istället.
Vad tycker ni, skulle ni hata eller gilla mig då? ;)
"Du verkar omtalad i Uddevalla" hhmmpff...






Anonym

haha jaså du har kommit längre än andra på flera år?

snälla lilla gumman, vad har du gjort mer än plåta tfp..

har du någon meritlista?

skriv ner den isåfall haha

folk skrattar bara åt dig



URL:


Tjej från grannkommunen ;)

Gilla, helt klart.

Du är superfin och naturlig, inte smal som en pinne eller överdriven (inte som man uppfattar dig på bloggen iallafall).



URL:


Anonym

Naturlig? bara sprutar in lite saker här o där, silikon mm....



URL:


Tjej från grannkommunen ;)

Nu menade jag inte utseendemässigt utan personligheten.

Linn är en tjej som är snygg.

Om nu folk stör sig så jävligt på henne, varför då läsa hennes blogg? fattar inte det...

jag är grymt avundsjuk (om man kan kalla det så) på henne, jag hade också velat göra det hon gör, fast inte så "lättklätt".





URL:


Liv svarar

haha Linn



När jag ändå är i farten, på tal om naturlig,

det som är "onaturligt" ¨på mig är tuttar och

överläpp. Jag har gjort båda grejerna så det ser naturligt ut. tycker ni inte?



URL:


Tjej från grannkommunen ;)

haha..jaa.. jag kom på det sedan när jag hade skickat kommentaren att det hade blivit fel namn ;)

Men du är jävligt fin...



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?