:@

Nu e jag så sjukt jävla förbannad.
Jag har lovat mig själv X antal gånger att
aldrig mer prata med den personen för att
denna personen trycker ner mig typ hela tiden.
Lr ah de e jävligt upp o ner, skizofren lr??
och ja det är många som har uppmärksammat
detta på facebook också.
För helvete, en fotograf, visst vi känner varandra.
Men det är ändå inte okej.
Jag är ful på alla bilder förutom honoms.
för att göra historien kort.
Over and out!




Inte vart så förbannad på riktigt länge,
men nu... tar jag ett djupt andetag...
och blir lika glad igen som jag var innan :)))
Har en sjukt happy period nu. hoppas de varar?








Malin

Om vi räknat till tre så drar vi ett AS GARV

AHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAH

HAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHA

HAHAHHAHHAHAHHAHAHHA...



Männsikan verkar inte vara helt .....!?



URL:


Martin

fan va tråkigt sånt där är! En som verkar har investerat mer än bara i bildskapandet?



Jag säger som petter "Fuck it nu kör vi"



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?