Bantningspillrena Redux

 



Minns ni bantningspillrena Redux som
 jag gick på i vintras?

Dom som kom på Metros första sida för att dem
var livsfarliga....jag tror även att jag fick
njurbäckeninflammation av dessa....
Eller var det bara en slump att jag blev sjuk ?

Men jag tror att det var dessa som gjorde att jag
rasade i vikt. Så jag funderar på att börja lite igen
eftersom jag har så fruktansvärt mkt liggandesav dessa.
Dessa ökar ju förbränningen nått fruktansvärt,
det är nästan så man kände hur man fick ner i
vikt.

Tagit idag och jag tycker mig känna igen den
lätta smärtan jag har just nu...
Eller är det bara inbillning?





Peter Lidström

Snälla Liv ta inte dom tabletterna!! Oftast fungerar sånna tabletter så att dom är tänkta att höja kroppstemperaturen för att höja energiförbukningen i kroppen MEN en temperaturförändring i kroppen kan endast öka förbränningen med max någon procent vilket typ innebär 20 kcal per dag.. Alltså ca en halv deciliter mjölk. Viktnedgång när man använder tabletter brukar oftast bero på att man medvetet eller omedvetet tänker mer på vad man äter..

Du gör givetvis som du vill men om ja va du skulle ja spola ner skiten i toaletten och må bra istället för att trycka i sig skit som kan göra dig sjuk.



URL: http://www.peterlidstrom.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?