Varva ner framför datan

Japp kom precis hem från jobbet, är så jäkla trött.
Snart blir det sängen iaf!

Magen kurrar lite kan jag säga. Pga min spontana "bantning".
har gått riktigt bra faktiskt. är inte hungrig på samma sätt hela tiden längre.
Fick dåligt samvete för att ja käka en halv portion mos o köttbullar till lunch :S
Och en halv portion soppa på jobbet förut.
Fään, den e ju gjord utav grädde och massa creme fresch!!

Helt sjukt.... Vad har hänt med mig. så här brukar ja inte tänka..
Men jag är nöjd ska se att ja har mer tid nästa vecka för o träna.
Nästa vecka har jag två eventuellt 3 bokade plåtningar.
Och veckan efter 2 till....Gaaaaash, måste nog tyvärr sluta me hästarna :(
Tiden finns inte. Jag vill göra så mkt men det går inte.

Har inte träffat vänninorna så mkt det sista och inte Andreas heller.
Det är väl ca 2 veckor sedan vi umgicks (träffen idag gills inte)
Visst vi sover ihop ett par timmar. Men det händer ibland att han kommer i säng när ja går upp kl 04.
(fatta va jobbigt för mig att gå upp då) osv osv osv.. Man ska väl umgås när man e ett par??
kan säga att vårt förhållande blir mkt sämre när vi träffas så sällan.
Och just nu känner jag mig jävligt "deprimerad" helvete vad jag vill ********
Säkert bara för att jag äter så dåligt. Blir ju olycklig, gnällig, förjävlig och en riktig
hörra när jag är hungrig.

oj, vilken långt inlägg. Ni har nog slutat läsa redan!
Men känner jag måste skriva av mig. Har ju inte gjort det på ett tag nu..
Det är ju oxå så jääävla deprimerande att jobba på helgerna :(
Alla andra har kul med sina kära o det känns som att det bara är jag i hela världen som jobbar.


Nu ska ni få höra nått. För er känsliga läsare... sluta läs nuu!
Andreas, på fyllan,  tog med en kebabtallrik hem efter krogen i lördags
(läs en vecka sedan) Och la den i kylskåpet..
Den står fortfarande i kylen och jag tänker se hur länge det dröjer innan han
tar bort den!! Är livrädd, jag lär väl ångra mig men jag tänker fan inte ta den.
Punkt slut

Nu blev jag plötsligt ännu grinigare än vad jag var innan.
Daaamn vilket dåligt humör jag e på.
Hormoner och hunger???
Eller så e ja bara sån??? helt enkelt?
Jag är ju rödhårig så isf är myterna sanna.
Vem vet??
Alltid har jag ju nånting att vara grinig över.. Aldrig kan nånting vara perfekt.. // Liv J



Lina Henke

Sv: Det tror jag med. Tycker det ska bli såå skönt att komma ifrån Färgelanda iaf. Har ju kvar jobbet så kommer pendla mkt, och sedan sova i ED. Joo, det med storlek på lägenhet blev det bara så att den blev ledig o jag blev kär, så är man 2 så går det dela på en ganska hög hyra ändå. :) Hehe.



URL: http://linnssa.blogg.se/


...

Hej Liv

Det kan vara jobbigt ibland,livet går lite som en berg och dalbana men försök att se det positiva istället=)

du har ett jobb

du har en kille som älskar dig

du har egen bostad

du har vänner som bryr sig

och alla har ju inte det.



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?