På utkik



Är på utkik efter päls, päls, päls i mängder!
Ganska svårt att hitta nått bra, det är nog lite Last Year.
Men ska ge mig fan på att hitta nånting.
O ja det ska verkligen vara fake. Tycker det är väldigt
äckligt med riktigt. Det skulle jag nog aldrig ta på mig faktiskt.



På tal om äckligt.....Imorgon skall jag ge mig ut på stan o kolla efter
second hand. Behöver lite överdrivna kläder, där måste man kunna hitta
något sånt! Har alltid tyckt det vart lite halv äckligt det där med second hand.
Att bära kläder andra haft som man inte känner.. hmm...
Men faktiskt.. bara dom är rena, hela och fräscha är det ok... eller?


Har klickat hem lite andra grejer på nätet, spännande!
Ska surfa runt lite och få lite ideèr och inspiration till kommande plåtning.
Mitt huvud är helt tomt, frustrerande...   // Liv J








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?