Minns ni frågestuden?

Den minns knappt jag.
jag har valt att inte publicera några frågor, blev änna alldeles för privat.
Så här har ni ett par allmäna frågor & svar.


Vem är fotografen Jonny?
Han är en jätte trevlig lokal fotograf, kommer ifrån Färgelanda.
Det är ju alltid bra att ha en eller flera som bor nära :)
Vi ska plåta i gbg imorn, alltid spännande.

Är du rik?
Har många ggr funderat på vad som är en rik människa egentligen?
Men nej, det kan jag absolut inte påstå att jag är.
Jag jobbar och tjänar pengar så det går runt varje månad.
Jobbar ju inom Hotell & Restaurang branschen och det är ju
ganska lågbetalt vettni. Visst jag får ganska bra betalt för det jag gör
och jag fick nyss löneförhöjning men det är inget man blir rik på :)

Jag undrar vilka du skall rösta på i valet nu på söndag, och isåfall varför?
Jag är så jäkla trött på politik nu så jag spyr nästan! Tycker det är så himla trist ämne.
Har alltid tyckt kommer nog alltid tycka. Så jag brydde mig inte ens om att rösta.
Eftersom jag inte vet nånting om partierna heller o vad dom står för.
MEN om jag skulle ha röstat så skulle ja rösta på Socialdemokraterna, tror jag de va!
för min chefs morbror sitter i Riksdagen så skulle väl ha stöttar där kanske :)
Kommer nog bli utmobbad när ja kommer tebax till jobbet imorn hehe

Vart har du gjort din extensions?
Hos en tjej i Gbg, Tess kallas hon. Jätte duktig verkligen och hur trevlig som helst.
Hon har haft sin egen Salong i Örebro men flyttade till gbg pga kärleken :)
Det går riktigt bra för henne även där så vem vet, snart kanske det blir en ny salong i gbg ;)

Vilka bloggar läser du?
jag följer brudarna på  http://scandalbeauties.com/
Och så kissies så klart, ååh försöker hålla mig undan men det går ju inte haha
Annars är det några till men nothing special ;)






Anonym

Haha ne det är dom värsta extentions jag sett :(



URL:


Johanna Behrendtz

Jag bor på packhusgatan , på söder. Ja en kvällspromenad på onsdag kväll låter finemang , :) 0737589270 är mitt nr, så hörs vi av . kram



URL: http://behrendtzs.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?