men åååå

Nej JOHANNA men hans mail adress står ju där haha





ojj såg nu att ni inte kan se det men så här då...



liiiiite suddigt. Han är nog en trogen läsare ;)
Ooch joo det är hans email. iaf var en av alla han hade under våran tid haha


Gumman, vi säger så. Det blir nog jätte bra?
När vi ändå e igång. ska jag avslöja det alla tjatar på mig att berätta?
När jag & Andreas hade slut sist gång. Tjatade Daniel som satan på mig om
att "se på film". Vi skulle gjort de när du var på jobbet men de passa aldrig nån dag.
antingen jobbade jag, han eller så jobbade inte du.
Sen så vart ja ihop me Andreas igen så det blev inget.
Men skulle verkligen gjort det bara för att jävlas.
ooops. Nu släppte jag bomben



Anonym

det där kan vem som helst ha skrivit, hur svårt är det att fylla i någon annans hotmail?



URL:


johanna

Åh tråkigt för dig men det är inte hans e-post..



URL:


johanna

Nej nej, det är nästan som hans e-mail men personen som,jävlas har missat en grej :P



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?